Politica de retur
Renunţarea la cumpărare reprezintă un
serviciu oferit de DALIPRITN AND SALE SRL clienţilor săi. Prin acest serviciu,
clientii zetko.ro, website operat de către DALIPRINT AND SALE SRL,
înregistrată la Registrul Oficiului Comerţului de pe lângă Tribunalul Gorj sub
numărul J18/ 325/ 2015, CUI 34666438, cu sediul social în Mun. Motru, 215200
Str. Stadionului Nr.1, Jud. Gorj, pot returna în termen de 14 zile
calendaristice produsele cumpărate de pe platforma www.zetko.ro, conform
Termenilor şi Condiţiilor de retur prevăzute în prezentul Regulament.
Acest serviciu nu afectează dreptul de
retragere prevazut de O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în
cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, pentru contractele încheiate
la distanţă sau contractele încheiate în afara spaţiilor comerciale ale
DALIPRINT AND SALE SRL.
Dreptul la retragere în 14 zile pentru
comerţ la distanţă- cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract,
respectiv să returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14
zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv şi fără a suporta alte
costuri decât cele de livrare.
Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada
de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14
zile de la:
- ziua în care Cumpărătorul intră în
posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o
singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
- ziua în care Cumpărătorul intră în
posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui
produs care constă din mai multe loturi sau piese
Clienţii care doresc să renunţe la
cumpărare, solicitând returul unui produs, se vor supune regulilor prezentului
Regulament, acceptându-l în integralitate.
Clienţii pot fi persoane fizice sau
persoane juridice care au achiziţionat produse de pe www.zetko.ro,
fiind titularii facturii sau ai bonului fiscal (persoane fizice) sau
reprezentanţii persoanei juridice titulare a facturii fiscale emise de
DALIPRINT AND SALE SRL.
Condiții generale
pentru returul produselor
Condiţia acceptării returului este ca
produsele să fie în aceeaşi stare în care au fost comandate/ livrate (să nu fie
deteriorate, să nu prezinte semne de purtare, să aibă toate etichetele intacte,
să nu prezinte pete sau rupturi). Ne rezervăm dreptul să refuzăm orice produs
returnat care nu poate fi revândut ca nou, întrucât poate pune în pericol
sănătatea cumpărătorilor.
Vă recomandăm să probaţi produsele fără
îndepărtarea etichetei detaşabile. Trebuie să adăugăm că returul produsului
fără eticheta de compoziţie nu poate fi acceptat. Produsele marcate în
formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost
bifate la solicitarea returului. Dacă în coletul de retur se află produse
diferite faţă de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de
către curier, preluarea va fi refuzată.
Produsele returnate trebuie să fie în
aceeași stare în care au fost recepţionate. Asiguraţi-vă că produsul nu este
protejat de parole setate de dvs. și că aţi șters eventualele conturi pe care
le-aţi definit, astfel încât produsul să nu conţină nici o dată cu caracter
personal şi sp poată fi adus la versiunea inițială de software.
Returul se face cu etichetele inițiale
intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/
distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
Produsul trebuie să fie însotit de
accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
Dacă aţi cumpărat mai multe produse de
același fel și vreţi să le returnaţi pe toate, asiguraţi-vă că doar unul a fost
desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
Nu se acceptă produsele asupra cărora au
fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau
folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice /
electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
Nu se acceptă returul dacă aţi dezinstalat
sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au
licențe OEM activate sau dacă aţi dezinstalat sistemele de operare sau alte
programe existente la livrare.
Dacă în coletul de retur se află produse diferite faţă de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată.
MODALIĂŢI DE RETUR
RETUR PRIN CURIER
SAU OFICIILE POŞTEI ROMÂNE
Puteţi apela pentru returnarea produselor
achiziţionate la serviciile unei firme de curierat rapid. După ce ne-aţi
informat că doriţi să returnaţi anumite produse puteţi alege o firmă de
curierat pe care o agreaţi dumneavoastră sau ne puteţi solicită ca returul să
fie preluat de una dintre firmele de curierat cu care DALIPRINT AND SALE SRL
are un contract de prestări servicii în acest sens. Toate taxele aferente
serviciului de retur cad în sarcina clientului/ cumpărătorului. Acesta alege fie să plătească, direct, contravaloarea
serviciului de transport firmei de curierat la care apelează, fie să îi fie
reţinută suma de 16,00 lei din valoarea totală a sumei ce trebuie rambursată,
sumă ce reprezintă taxa fixă de retur aferentă serviciului de curierat
rapid.
De asemenea puteţi apela în vederea
returnării produselor şi la serviciile Poştei Române. Şi aici contravaloare
returului trebuie suportată de către client/ cumpărător. Vă rugăm să menţionaţi
metoda de retur aleasă pentru a vă putea oferi detalii cu privire la Oficiile
Poştale la care putem primi coletele returnate.
Produsele trebuie returnate la adresă de
la care au fost expediate dacă DALIPRINT AND SALE SRL nu meţionează altfel.
În cazul în care comanda pe care o
returnaţi a fost făcuta printr-un card de cumpărături, card de credit sau card
de debit, suma va fi restituită în contul asociat acestuia. Dacă aţi plătit
prin altă metodă, puteţi alege să primiţi banii într-un anumit cont bancar pe
care îl specificaţi. Suma va fi restituită în maxim 14 zile de la recepţionarea
bunurilor returnate.
După înregistrarea cererii dumneavoastră
de retur, vă vom ţine la curent cu statusul acesteia prin e-mail, apel
telefonic, prin intermediul contului de clinet şi/sau prin SMS
Fiţi fără grija! Vă vom anunţa în momentul
în care returul ajunge la depozitul nostru.
După ce verificăm produsele pe care le-aţi
returnat, îţi vom spune dacă toate condiţiile de retur au fost îndeplinite.
Te vom anunţa şi în momentul în
care vă vom restituim suma echivalentă returului dumneavoastră.
Contravaloarea texei de retur cade în
sarcina furnizorului dacă produsul achiziţionat este neconform sau prezintă
defecte de producţie/ fabricaţie.
De asemenea clientul are posibilitatea de
a solicita returul cu schimbul mărimii produsului achiziţionat au schimbul cu
un alt produs; in acest caz clientul va suporta taxele aferente returului,
urmând ca taxele de transport ale produsului înlocuitor să fie suportate de
către furnizor.
Toate produsele
trebuie să fie ambulate corespunzător în aşa fel încât să nu aibă de suferit în
timpul transportului, caz în care expeditorul este responsabil pentru pierderea
în parte sau în totalitate survenită produsului ce trebuie returnat.
Exercitarea
dreptului de retragere- Consumatorul
informeaza DALIPRINT AND SALE SRL cu privire la decizia de retragere din
contract la adresa de e-mail office@zetko.ro. Ulterior vă vom solicita toate datele necesare în
vederea finalizării cerereii sau vom solicita să completaţi un formular de retur
în care să menţionaţi toate detaliile de care avem nevoie pentru procesarea
returului şi restituirea contravalorii acestuia.
Prelucrarea datelor
cu caracter personal in scopul efectuarii returului
În cazul în care nu există neconformităţi, iar produsele îndeplinesc
toate condiţiile de retur mentionate mai sus, angajaţii DALIPRINT AND SALE SRL
vor proceda la întocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, în
conformitate cu prevederile legale (factura de retur/avans, dispoziţie de
compensare, dispoziţie de plata, chitanţa, etc.). Datele necesare întocmirii
documentelor mai sus menţionate fac referire la: nume, prenume, domiciliu,
seria şi nr. CI, cont bancar, după caz. Vom folosi datele cu caracter personal
în scopul întocmirii documentelor financiar-contabile, conform dispoziţiilor
legale în vigoare. În cazul în care dumneavoastră nu doriţi să furnizaţi aceste
date, returnarea produselor nu este posibilă chiar dacă se încadrează în
condiţiile de retur mai sus prezentate, întrucât nu ne putem conforma
legislaţiei din domeniul fiscal.
DALIPRINT AND SALE SRL poate refuza
colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunţa la
cumpărare. Notificarea acestora se va face anterior impunerii restricţiilor
privind vânzarea de produse sau servicii.
• Nu uitaţi sa ne furnizaţi contul bancar
(IBAN) în care doriţi să vă restituim contravaloarea produsului returnat, în
cazul comenzilor cu plata ramburs. În cazul plăţilor on-line virăm
contravaloarea produselor în contul din care plata a fost efectuată, dacă
clientul nu specifică altfel;
• IBAN-ul trebuie să conţină 24 de
caractere (cifre şi litere) şi să fie exprimat în RON;
• Termenul maxim de rambursare este de 14 zile
de la recepţionarea produselor la adresa indicată, atâta timp cât îndeplineşte
toate condiţiile retur;